2009年11月22日星期日

初冬.隆冬大轉移?

正是初冬既十一月,剛過去既幾天,已經可以感受到隆冬時十度氣溫以下既寒冷天氣,現象較為少見;根據香港天文台資料,是近22年來最凍的11月。

上星期前,約十天前,青衣既最高氣溫有成30度,一星期後,跌至最低既9度,可謂寒氣來得快,真係考驗大家身體既適應能力,穿不夠衫,真易生病;還望社區不會引來新一輪流感潮。



暫不提急冷既天氣是否受溫室效應或者熱島效應等等影響,近來香港及鄰近地區入秋後長期較熱既日子,積聚左大量熱能,潛伏左一場較大規模既能量轉移潛力,似炸彈一樣,當爆發時,大量熱能送走,氣溫下降得應較急劇。

另一說法,以上現象亦有極端氣候因果既影子;熱得快,亦可以冷得快!

隆冬一月及二月時天氣會係點,會是大轉移?偏暖?暫很難說,有待靜心觀察。



附圖:

圖一:氣溫圖;十一月十一日氣象站錄得最高氣溫31.0度後,氣溫一直插水,到十八日最低氣溫只有8.9度。

沒有留言:

發佈留言